article12

מגנוט בשלושה צעדים פשוטים

לנשום, לחייך, לדמיין

הרבה מאוד מילים כבר נכתבו לאורך ההיסטוריה על חוק המשיכה ועל הדרכים השונות בהן נוכל לרתום אותו לטובתנו ו"למגנט" את מה שאנו רוצים לחיינו.
ועדיין, רבים מאיתנו מתקשים להבין כיצד החוק הזה עובד, וכיצד ליישמו כדי לראות תוצאות מדידות במציאות שלנו.

מה שחשוב שנדע הוא, שחוק המשיכה הוא חוק אוניברסאלי בדיוק כמו כוח הגרביטציה שפועל תמיד על כל מה שיש סביבנו, אך כדי להבין אותו יותר לעומק, אפשר גם לראות אותו כחוק המראות או חוק ההשתקפות.

המשמעות היא, שכל מה שאנו מייצרים בתוכנו במחשבה תחושה או רגש, ישתקף בהמשך במציאות החיצונית של חיינו. במילים אחרות – אנו יוצרים את המציאות החיצונית שלנו מבפנים החוצה.

המציאות החיצונית שלנו, נוצרת בהתאם לתדר שאותו אנו משדרים ליקום ברגע הזה.
התדר הזה מורכב – הן מחותמת התדר האישי שייחודית רק לנו, והן מהמחשבות, הרגשות והתחושות שאנו חשים כעת (שנובעות ממערכת האמונות שהטמענו לאורך השנים בתת המודע שלנו).
כדי להפוך ולהיות מגנט למה שאנו רוצים בחיים, עלינו לנקות את התדר שאנו משדרים ליקום, ולהדהד בתדר של אותו דבר שאנו רוצים, בלי שום התנגדות-
כאילו היה כבר שלנו!

 

איך נבחר מה למגנט?

התרגיל הבא, מיועד למגנוט של דבר מה שאתם רוצים, ומטרתו להגדיל את האמונה ביכולות המגנוט שלכם.

אז לפני שאתם מתחילים לתרגל, תבחרו לכם מה אתם רוצים למגנט אליכם ותצהירו על כך. זה יכול להיות סכום כסף, מערכת יחסים, חפץ אוטו או בן/ת זוג –

כל עוד אתם מאמינים שזה אפשרי עבורכם. 

התרגיל הזה, יביא אתכם לשם במהירות בעזרת שלושה צעדים פשוטים:

לנשום:
לנקות חסימות של אנרגיה דחוסה מהגוף הפיזי הרגשי והאנרגטי ולמוסס התנגדויות.
המטרה היא לנשום בצורה מעגלית ולהוציא כמה שיותר אוויר.
כשאנו לוקחים אויר פנימה, בספירה עד 3 ומשחררים אותו החוצה בספירה עד 5, אנו מוציאים יותר אויר משהכנסנו, ובצורה זו, אנו ויכולים לשחרר חסימות שנוצרו בגוף לאורך שנים. ממש כך!

 

לחייך:
להעלות את תדר השמחה בגוף, תדר השמחה הוא התדר הגבוה של נשמתכם שכבר מכיל בתוכו את כל מה שאתם רוצים.

לדמיין:
לדייק את הבקשה מהיקום, לראות לשמוע להרגיש ולחוש את מה שאתם רוצים, כאילו כבר היה כאן. בגלל שתת המודע שלנו, אינו יודע להבחין בין דמיון לבין מציאות, אם נצליח לשכנע אותו שכבר קיבלנו את מבוקשינו, הוא יעשה הכל כדי לסגור את הפער בין המציאות לדמיון, ולהביא את אותה התחושה למציאות שלנו.





    שתפי אצלך

    דילוג לתוכן