article3

אפשרויות בחירה

בכל רגע נתון אנו עומדות בפני צומת דרכים שבה כל האפשרויות פרושות לפנינו. ההפנוט המתמיד שלנו כלפי מה שקיים כרגע בחיינו, ולאמונות המצומצמות שלנו, כל הזמן משכיח מאיתנו את זה מחדש. אחד הכלים החזקים ביותר שיש לנו הוא המודעות. המודעות לכך שבכל סיטואציה, בכל רגע, אנו נמצאות בצומת דרכים מבחינת האפשרויות שקיימות עבורנו. בכל רגע נתון אנו יכולות לבחור לשנות מסלול וכל מסלול שנבחר ישנה את כל הנסיבות שלנו. הנסיבות שלנו מסונכרנות עם הבחירות שאנו עושות.
בכל רגע נתון אנו יכולות לשנות כיוון ולשנות את מהלך הנסיבות.
אנשים אינם מודעים לכוח העצום הזה שיש להם, ובמקום לבחור הם מחכים שמשהו יקרה ואז הם יגיבו לו. איך אתן בוחרות לחיות את החיים שלכן?
איך אתן בוחרות לחיות את היום הזה?
איך אתן בוחרות לחוות את הרגע הזה?
איך אתן בוחרות להגיב למצב הזה?
מהן האפשרויות שיש לכן על מנת לשפר את חוויות החיים שלכן?
בכל רגע ורגע אנו דורכות על צמתי דרכים שבהן השאלות הללו נשאלות ואנו עונות עליהן בדרך כלל באופן אוטומטי ולא מודע. אנו בוחרות בדיוק באותן האפשרויות שבחרנו בעבר מבלי לשים לב שאנו לא מתקדמות, אלא חוזרות בשידורים חוזרים על אותן סצנות בסרט של המציאות שלנו.

מחפשת איזון בחיים?

הצעד הראשון שמכניס אותנו למציאות איכותית יותר הוא להיות במודעות לכל מגוון האפשרויות הפרושות בפנינו. אם נזכור זאת בכל רגע ורגע נתחיל להיות אלה שמנווטות את המציאות שלנו, לאן שאנו רוצות. זכרו בכל רגע מחדש אתן נמצאות בצומת דרכים של בחירה בחייכן. גם כאשר נראה לנו שאנו לא בוחרות, אנו נמצאות על בחירה אוטומטית של אפשרות מסוימת מתוך כל האפשרויות.

איך מיישמים זאת מבחינה פרקטית?

עלינו לשאול את עצמנו את השאלה הפשוטה הבאה: מה אני בוחרת עכשיו?
ולאחר שצץ רעיון בתודעה שלנו, לאחר שזיהינו בחירה איכותית להמשך הדרך שלנו מצומת הדרכים הנוכחית ברגע המסוים הזה, אנו מצהירות על כך בקול רם: "אני בוחרת עכשיו את מצב המציאות הבא!". כבר ברגע הזה, הזרמנו אנרגיה בתודעה שלנו כלפי המצב שאנו בוחרות והנסיבות יתחילו לזוז לכיוון ההגשמה הזו. בכל בחירה מכוונת שאנו עושות – אנו זזות, וכשאנו זזות דברים מתחילים לקרות.
התחילו לזוז לכיוון החיים שאתן רוצות להגשים. הגיע הזמן להתרגל להזיז את הנסיבות ולא שהנסיבות יזיזו אתכן. יש לנו אפשרות בחירה בכל צומת דרכים.





    שתפי אצלך

    דילוג לתוכן